ASSISTÈNCIA A LA LLAR
Oferim el servei d’Assistència a la Llar als nostres clients a través de RACC Servihogar 24 h, companyia del Grup RACC, amb la mateixa vocació de servei i un model molt competitiu que s’ha convertit en un referent de qualitat i eficiència.
Som experts en la gestió integral de l’assistència a la llar 24 h, que prestem a companyies asseguradores, entitats financeres, utilities i empreses del sector immobiliari.
Experts en assistència a la llar
24 hores.
Gestió i coordinació del servei de principi a fi.
Extensa xarxa de professionals propis i col·laboradors a tot Espanya.
Serveis
Gestió integral de l’assistència a la llar arreu del territori nacional.
Gestió de tota mena de sinistres: reparables, mixtos i indemnitzables.
Serveis urgents en menys de 3 hores.
Serveis de manteniment preventius i correctius d’habitatges i locals comercials.
Revisió d’instal·lacions (electricitat, calefacció, refrigeració, aigua).
Instal·lació, revisió i reparació de calderes.
Servei d’adaptació a casa connectada (IoT).
Serveis de valor afegit: manetes/bricolatge a domicili, reformes, adaptació d’habitatges per a persones amb mobilitat reduïda, instal·lació i reparació d’electrodomèstics i servei antiplagues, entre d’altres.
Serveis de recuperació d’immobles.
Custòdia i gestió de claus d’immobles.
Màrqueting immobiliari: fotografies d’immobles, producció, distribució i ubicació de materials publicitaris (cartells, lones, PVC).
Serveis de concierge.
Centrals de coordinació pròpies
Disposem de tres centrals pròpies d’operacions, a Barcelona, Madrid i Badalona, que permeten la gestió integral de les intervencions:
Equip de 300 persones estable, format i especialitzat.
Personal 100% propi.
290.000 serveis d’assistència a la llar anuals.
563.000 trucades d’assistència a la llar gestionades anualment.
El 80% de les trucades s’atenen en menys de 20 segons.
Atenció omnicanal 24/7
La transformació digital al servei de l’assistència
Hem incorporat la tecnologia més moderna als nostres centres de coordinació d’operacions i a la nostra xarxa de reparadors. Treballem amb les eines de programari de gestió més avançades del mercat, contact center d’última generació i sistemes de videoperitatges.
Tot plegat ens permet agilitzar l’operativa, diagnosticar avaries des de la primera trucada i utilitzar els recursos més adequats a cada cas, i també obtenir una major eficiència del servei i la contenció dels costos.
Òptima experiència de client
En cada servei prestat el nostre objectiu és oferir la millor experiència de client.
La gestió i coordinació de principi a fi, la integració de tecnologia avançada i la nostra xarxa de reparadors propis i col·laboradors exclusius ens permeten prestar a tot Espanya una assistència personalitzada de la màxima qualitat, amb l’objectiu de superar sempre les expectatives dels clients.
A més, la nostra tecnologia ens permet personalitzar els customer journeys segons les demandes dels nostres clients corporatius.
Customer Journeys personalitzats
Alts índexs de qualitat
La nostra extensa xarxa de mitjans propis i exclusius ens permet garantir el màxim control de la qualitat i el seguiment dels serveis a la llar, tal com reflecteixen els nostres índexs de satisfacció.