ASSISTÈNCIA A LA LLAR
Oferim el servei d’Assistència a la Llar als nostres clients a través de RACC Servihogar 24 h, companyia del Grup RACC, amb la mateixa vocació de servei i un model molt competitiu que s’ha convertit en un referent de qualitat i eficiència.
Som experts en la gestió integral de l’assistència a la llar 24 h, que prestem a companyies asseguradores, entitats financeres, utilities i empreses del sector immobiliari.
Experts en assistència a la llar
24 hores.
Gestió i coordinació del servei de principi a fi.
Extensa xarxa de professionals propis i col·laboradors a tot Espanya.
Serveis
Centrals de coordinació pròpies
Disposem de tres centrals pròpies d’operacions, a Barcelona, Madrid i Badalona, que permeten la gestió integral de les intervencions:
La transformació digital al servei de l’assistència
Hem incorporat la tecnologia més moderna als nostres centres de coordinació d’operacions i a la nostra xarxa de reparadors. Treballem amb les eines de programari de gestió més avançades del mercat, contact center d’última generació i sistemes de videoperitatges.
Tot plegat ens permet agilitzar l’operativa, diagnosticar avaries des de la primera trucada i utilitzar els recursos més adequats a cada cas, i també obtenir una major eficiència del servei i la contenció dels costos.
Òptima experiència de client
En cada servei prestat el nostre objectiu és oferir la millor experiència de client.
La gestió i coordinació de principi a fi, la integració de tecnologia avançada i la nostra xarxa de reparadors propis i col·laboradors exclusius ens permeten prestar a tot Espanya una assistència personalitzada de la màxima qualitat, amb l’objectiu de superar sempre les expectatives dels clients.
A més, la nostra tecnologia ens permet personalitzar els customer journeys segons les demandes dels nostres clients corporatius.
Customer Journeys personalitzats
Alts índexs de qualitat
La nostra extensa xarxa de mitjans propis i exclusius ens permet garantir el màxim control de la qualitat i el seguiment dels serveis a la llar, tal com reflecteixen els nostres índexs de satisfacció.