ASSISTÈNCIA A LA LLAR

Oferim el servei d’Assistència a la Llar als nostres clients a través de RACC Servihogar 24 h, companyia del Grup RACC, amb la mateixa vocació de servei i un model molt competitiu que s’ha convertit en un referent de qualitat i eficiència.

Som experts en la gestió integral de l’assistència a la llar 24 h, que prestem a companyies asseguradores, entitats financeres, utilities i empreses del sector immobiliari.

Experts en assistència a la llar
24 hores.

Gestió i coordinació del servei de principi a fi.
Extensa xarxa de professionals propis i col·laboradors a tot Espanya.

Serveis

  • Gestió integral de l’assistència a la llar arreu del territori nacional.

  • Gestió de tota mena de sinistres: reparables, mixtos i indemnitzables.

  • Serveis urgents en menys de 3 hores.

  • Serveis de manteniment preventius i correctius d’habitatges i locals comercials.

  • Revisió d’instal·lacions (electricitat, calefacció, refrigeració, aigua).

  • Instal·lació, revisió i reparació de calderes.

  • Servei d’adaptació a casa connectada (IoT).

  • Serveis de valor afegit: manetes/bricolatge a domicili, reformes, adaptació d’habitatges per a persones amb mobilitat reduïda, instal·lació i reparació d’electrodomèstics i servei antiplagues, entre d’altres.

  • Serveis de recuperació d’immobles.

  • Custòdia i gestió de claus d’immobles.

  • Màrqueting immobiliari: fotografies d’immobles, producció, distribució i ubicació de materials publicitaris (cartells, lones, PVC).

  • Serveis de concierge.

Centrals de coordinació pròpies

Disposem de tres centrals pròpies d’operacions, a Barcelona, Madrid i Badalona, que permeten la gestió integral de les intervencions:

  • Equip de 300 persones estable, format i especialitzat.

  • Personal 100% propi.

  • 290.000 serveis d’assistència a la llar anuals.

  • 563.000 trucades d’assistència a la llar gestionades anualment.

  • El 80% de les trucades s’atenen en menys de 20 segons.

  • Atenció omnicanal 24/7

La transformació digital al servei de l’assistència

Hem incorporat la tecnologia més moderna als nostres centres de coordinació d’operacions i a la nostra xarxa de reparadors. Treballem amb les eines de programari de gestió més avançades del mercat, contact center d’última generació i sistemes de videoperitatges.

Tot plegat ens permet agilitzar l’operativa, diagnosticar avaries des de la primera trucada i utilitzar els recursos més adequats a cada cas, i també obtenir una major eficiència del servei i la contenció dels costos.

Òptima experiència de client

En cada servei prestat el nostre objectiu és oferir la millor experiència de client.

La gestió i coordinació de principi a fi, la integració de tecnologia avançada i la nostra xarxa de reparadors propis i col·laboradors exclusius ens permeten prestar a tot Espanya una assistència personalitzada de la màxima qualitat, amb l’objectiu de superar sempre les expectatives dels clients.

A més, la nostra tecnologia ens permet personalitzar els customer journeys segons les demandes dels nostres clients corporatius.

Customer Journeys personalitzats

Customer Journey Asistencia Hogar

Alts índexs de qualitat

La nostra extensa xarxa de mitjans propis i exclusius ens permet garantir el màxim control de la qualitat i el seguiment dels serveis a la llar, tal com reflecteixen els nostres índexs de satisfacció.

0
Assistència a la llar 24 h
0
Amabilitat dels operaris
0
Qualitat i neteja de la reparació
0
Net Promoter Score