NOTÍCIES
31/05/2022 | El RACC incorpora 13 nous vehicles ecològics a la seva flota d’assistència en carretera
Amb 7 nous cotxes elèctrics i 6 híbrids, la flota d’assistència en carretera reforça el compromís del Club amb la reducció de la petjada de carboni i la promoció de la mobilitat sostenible.
31/03/2022 | L’assistència mecànica i personal del RACC renova la certificació ISO 14001 de gestió mediambiental
El Club ha superat l’auditoria externa gràcies al desenvolupament d’un sistema de gestió ambiental que reforça el seu compromís amb la preservació de l’entorn i la promoció de la mobilitat sostenible.
23/09/2021 | Els danys per aigua són la principal causa de la sinistralitat en les llars espanyoles durant l’estiu (v.cast.)
Segons un anàlisi de les intervencions realitzades entre juny i agost per RACC Servihogar 24h, els danys provocats per fenòmens meteorològics se situen en segon lloc, encara que amb una menor incidència que el 2020, quan es van registrar més tempestes. En total, l’entitat ha gestionat prop de 88.500 expedients dels seus socis i clients.
18/01/2021 | BMW i el RACC renoven la seva aliança per seguir oferint la millor assistència en carretera als clients del Grup BMW
BMW i el RACC han renovat la seva aliança per la qual el RACC continuarà sent el proveïdor dels serveis d’assistència en carretera per als clients del Grup BMW a Espanya, Andorra i Gibraltar.
23/09/2020 | El RACC presta l’assistència mèdica al Circuit de Barcelona-Catalunya durant la celebració del Gran Premi de MotoGP
El Club posa a disposició de tots els assistents -inclosos els pilots- un equip especialitzat de metges, infermers i tècnics capaços de resoldre qualsevol emergència sanitària que es pugui produir durant el cap de setmana.
22/06/2020 | El RACC posa el client al centre amb Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement
El Club de Serveis a la Mobilitat RACC aposta per la solució de processos de negoci de Microsoft per a la gestió de 10 milions d’interaccions anuals amb els seus clients.
22/04/2020 | RACC Servihogar 24h presta més de 14.000 serveis d’assistència a la llar en el primer mes de confinament per la COVID-19
La companyia del grup RACC manté la seva activitat i prioritza les assistències que requereixen una intervenció urgent, com les avaries elèctriques, els danys per aigua o la reparació d’electrodomèstics essencials de la llar.
26/11/2019 | L’Assistència mecànica, mèdica i personal del RACC renova la certificació ISO 14001 de Gestió Mediambiental
El Club ha superat l’auditoria gràcies al desenvolupament d’un sistema de gestió ambiental que inclou accions com el tractament més eficient de residus i la renovació de la flota incorporant vehicles més nets.