SERVEIS A LA MOBILITAT
Disposem d’una extensa xarxa de mitjans propis i exclusius, així com de dues centrals de coordinació d’operacions a Barcelona i Madrid. A més, hem abordat un pla de transformació digital que ens permet oferir una atenció omnicanal, àgil i eficient.
Per tot això, prestem una gestió integral d’assistència mecànica 24 h de la màxima qualitat a companyies del sector assegurador, fabricants d’automòbils i empreses de lloguer i rènting de vehicles.
Som un partner assistencial integral per a la mobilitat, capaços de prestar serveis tant a un patinet com a un camió, passant per una furgoneta, un vehicle elèctric (bicicleta, ciclomotor o cotxe), un vehicle connectat, una motocicleta i un vehicle de carsharing, entre d’altres.
L’única empresa d’assistència a Espanya amb xarxa pròpia de mecànics.
El 91% de les avaries són reparades in situ amb mitjans propis.
Experts en la gestió integral d’assistència mecànica 24 hores.
Serveis
Centrals de coordinació pròpies
Disposem de dues centrals d’operacions amb personal propi a Barcelona i Madrid que faciliten la gestió integral de les intervencions, cosa que ens permet escurçar els temps d’arribada i resolució:
Àmplia xarxa assistencial a Espanya
Els nostres vehicles d’assistència
Vehicles taller elèctrics
Grues
Motos taller elèctriques
Furgonetes de reparació de pneumàtics
Furgonetes d’extracció de combustible
Vehicles 4×4
Vehicles de recàrrega de vehicles elèctrics
Vehicles de canvi de bateries
La transformació digital al servei de l’assistència
Hem incorporat la tecnologia més moderna als nostres centres de coordinació d’operacions i a la nostra flota d’assistència. Treballem amb les eines de programari de gestió més avançades del mercat, contact center d’última generació i sistemes de videoperitatges.
Tot això ens permet oferir una atenció omnicanal, agilitzar l’operativa, diagnosticar avaries des de la primera trucada i assignar automàticament els recursos més adequats a cada cas.
Focus en l’experiència de client
Traslladem la nostra vocació assistencial, que ens ha fet líders en el mercat de particulars, als nostres clients corporatius per prestar el millor servei als seus clients en els moments més crítics.
La nostra tecnologia ens permet personalitzar l’experiència del client, dissenyant customer journeys diferents segons les demandes dels nostres clients corporatius.
És per tot això que, gràcies a un model centrat en les persones, les empreses que confien en el RACC poden oferir als seus clients serveis d’alta qualitat que contribueixen a la seva fidelització.
Customer Journeys personalitzats
Alts índexs de qualitat
La nostra extensa xarxa de mitjans propis i exclusius ens permet garantir el màxim control de la qualitat i el seguiment de les assistències, tal com reflecteixen els nostres elevats índexs de satisfacció.