SERVEIS A LA MOBILITAT

Disposem d’una extensa xarxa de mitjans propis i exclusius, així com de dues centrals de coordinació d’operacions a Barcelona i Madrid. A més, hem abordat un pla de transformació digital que ens permet oferir una atenció omnicanal, àgil i eficient.

Per tot això, prestem una gestió integral d’assistència mecànica 24 h de la màxima qualitat a companyies del sector assegurador, fabricants d’automòbils i empreses de lloguer i rènting de vehicles.

Som un partner assistencial integral per a la mobilitat, capaços de prestar serveis tant a un patinet com a un camió, passant per una furgoneta, un vehicle elèctric (bicicleta, ciclomotor o cotxe), un vehicle connectat, una motocicleta i un vehicle de carsharing, entre d’altres.

L’única empresa d’assistència a Espanya amb xarxa pròpia de mecànics.
El 91% de les avaries són reparades in situ amb mitjans propis.
Experts en la gestió integral d’assistència mecànica 24 hores.

Serveis

  • Atenció omnicanal 24/7 amb central de coordinació pròpia multiidioma.

  • Coordinació de mitjans propis i col·laboradors a tot Espanya.

  • Assistència mecànica i en viatge 24 h arreu del món.

  • Assistència a tota mena de vehicles: híbrids, elèctrics, bicicletes i patinets.

  • Elevada taxa de reparació al lloc de l’avaria.

  • Extracció i aprovisionament de combustible in situ.

  • Canvi de bateries a domicili.

  • Reparació i canvi de pneumàtics in situ.

  • Rescat del vehicle.

  • Derivacions a la xarxa de tallers.

  • Gestió integral de vehicles de substitució.

  • Serveis addicionals: gestoria, recursos de multes, facilitació d’accés al vehicle, ITV i taller a domicili.

  • Serveis de concierge.

Centrals de coordinació pròpies

Disposem de dues centrals d’operacions amb personal propi a Barcelona i Madrid que faciliten la gestió integral de les intervencions, cosa que ens permet escurçar els temps d’arribada i resolució:

  • Equip de 200 persones estable, format i especialitzat.

  • 760.000 serveis d’assistència mecànica a l’any.

  • 1.325.000 trucades d’assistència mecànica anuals.

  • El 80% de les trucades s’atenen en menys de 20 segons.

  • Atenció omnicanal multiidioma 24/7.

Àmplia xarxa assistencial a Espanya

0
Mecànics de flota pròpia
0
Vehicles d’assistència
0
Bases d’assistència mecànica
0
Bases col·laboradores de taxi
0
Temps mitjà d’arribada (min)
0
Trucades diàries d’assistència mecànica

Els nostres vehicles d’assistència

Vehicles taller elèctrics

Grues

Motos taller elèctriques

Furgonetes de reparació de pneumàtics

Furgonetes d’extracció de combustible

Vehicles 4×4

Vehicles de recàrrega de vehicles elèctrics

Vehicles de canvi de bateries

La transformació digital al servei de l’assistència

Hem incorporat la tecnologia més moderna als nostres centres de coordinació d’operacions i a la nostra flota d’assistència. Treballem amb les eines de programari de gestió més avançades del mercat, contact center d’última generació i sistemes de videoperitatges.

Tot això ens permet oferir una atenció omnicanal, agilitzar l’operativa, diagnosticar avaries des de la primera trucada i assignar automàticament els recursos més adequats a cada cas.

Focus en l’experiència de client

Traslladem la nostra vocació assistencial, que ens ha fet líders en el mercat de particulars, als nostres clients corporatius per prestar el millor servei als seus clients en els moments més crítics.

La nostra tecnologia ens permet personalitzar l’experiència del client, dissenyant customer journeys diferents segons les demandes dels nostres clients corporatius.

És per tot això que, gràcies a un model centrat en les persones, les empreses que confien en el RACC poden oferir als seus clients serveis d’alta qualitat que contribueixen a la seva fidelització.

Customer Journeys personalitzats

Customer Journey Asistencia mecánica

Alts índexs de qualitat

La nostra extensa xarxa de mitjans propis i exclusius ens permet garantir el màxim control de la qualitat i el seguiment de les assistències, tal com reflecteixen els nostres elevats índexs de satisfacció.

0
Assistència mecànica
0
Amabilitat del personal telefònic
0
Capacitat del mecànic per resoldre el problema
0
Net Promoter Score